Kvalitet och städgaranti


skaka hand

Inom städning är kvalitet och garanti viktiga saker som handlar om att säkerställa en hög standard på städningen och att ge kunden en trygg och tillfredsställande upplevelse av städningen. Vi har upparbetat rutiner och processer för att säkerställa att städningen utförs med en hög standard, samt att städpersonalen är utbildade och kompetenta.


När gäller städgarantin?

Städgarantin gäller under förutsättning att beställaren av städtjänsten inte är nöjd med städtjänsten och meddelar oss inom 12 timmar från senaste städning (optimalt önskar vi gärna veta detta omgående på plats). Garanti innebär att vi står bakom vårt arbete med städning och att kunden har rätten att få städningen omgjord om den inte uppfyller förväntningarna. Detta hoppas vi skapar en trygghet för dig som kund och visar att vi tar ansvar på allvar.



Kontakta oss

Ring oss, mejla eller använd kontaktformulär för att kunna göra det möjligt för dig att lösa eventuella problem och frågor på snabbt, effektivt och lättillgängligt sätt.


031-443 443

Profess Städ AB signatur


Profess Städ AB signatur
pil upp